Monday, December 13, 2010

whoa !! ketar bes badan badan aku



tadi aku on9 fb . then duk men la komen komen nan org .. macam mana tah aku terlepas ckap kt sorang mamat ni kt wall dia plak tu .. kakak dia punya baran dekat aku . aduuhh ! maw kecut bes perot2 aku ni ..sapa tak takot my2 nnti dorang serang aku .. mmpus !! mcm maw nagis ja aku.. tak penah2 kata mcm tu mcmna tah bole tekuar .. aduhh .. badan aku sampai sekarang jadi seram sejuk bes .. telan air liur pun jadi mcm tak lepas .. hoh !! ketar sampai sekarang .. aku ada antar kt mesag budak laki tu aku mintak maaf . tuh aku teros 0pp9 .. tak tawu la dia reply ke tak . hope dia maaf aku la .. kakak sorry ya .. boy sorry ya nu tak sengaja ohh .. huh !! menyesal gila aku.. kesian kawan tu doe ! dia punya mish at mama dia aku pegi lepas macam tu .. bodoh gila aku .. haihhh .. mula2 aku juz nak kidding2 aja tah mcmna ta taw jadi terok .. tu la ni pun dah jd pengajaran dekat aku . sapa suh cakap tak tengok kiri kanan dulu.. kan dah kena .. haihhh .. sorry la :(

No comments:

Post a Comment

sayang ! pilih oke ?
ciknunu sempoi !
ciknunu blog kamu chantek !
ciknunu i love you !
saya benci ciknunu !!
ciknunu blog anda sgt huduh
  

Cik Nunu

Follow

Powered by Blogger.