Sunday, December 19, 2010

hm hari yang paling sedih bagi aku sangat sangat ..tak sangka selama ni sany suka suka ja kawan dengan aku .. couple nan aku .. padahal aku sayang dia walaupun dia duk tuduh aku macam macam .. hm tp semalam hari yang paling sedih bagi aku .. sany cakap memang kasar .. dia sent mesag dia cakap "lu dah tido ke .. gua baru nak mesag dengan lu" ya allah .. time tu mmg kami tengah mesag .. tapi aku tada kredit .. kebetulan pulak amet call aku .. aku pun cakap la .. lepas aku baca mesag tu .. memang aku jadi benci gila gila dekat sany .. aku cita kat membe aku .. dia cakap suh aku clash aja nan sany . hm . tp sekarang aku dah taw macam mana perangai sany tu .. so now aku dah tak nak dekat dia .. memang tak nak sangat sangat dah .. sekarang aku juz nak fokus my new bf and  pmr akan datang .. haha hope pmr akan datang result tak terok kan .. hee~ so now my new bf is amet . hahahaaha tak sangka amet oii .. jadi jugak hang bf aku ea . hmm .. sayang amet gilar arh hahaha .. ngokngek ! ..








now !
 hate sany
love amet 


love amet 
hey sany i want to kill you ngok !!

No comments:

Post a Comment

sayang ! pilih oke ?
ciknunu sempoi !
ciknunu blog kamu chantek !
ciknunu i love you !
saya benci ciknunu !!
ciknunu blog anda sgt huduh
  

Cik Nunu

Follow

Powered by Blogger.