Monday, December 13, 2010


boring la tengah tengah malam ni erk .. tak tawu nak buat apa dah .. haa sal mamat yang aku kata tu .. dia tak reply pun .. sampai sekarang aku still takot la .. hurm entah la dia block aku dah kot .. mybe la .. aku tak psti cos aku tak bkak pun .. hurm sorry k .. betol betol tak sengaja .. ): aku dah serba salah dah dekat dia .. adoii .. mybe dia tak maaf kan aku dah kot .. entah la .. confuse skunk ..



fon punya pasal

haa yang ni lagi satu la kes . aku sekarang tak guna fon dah .. akak aku guna dua fon .. aku minta dekat dia fon satu dia boleh cakap

akak:oww mana boleh .. aku nak guna dua2 ..

gila sungguh ! nak buat apa dua2 .. aku pun pegi la cakap dekat mak aku 

aku:mak ! mintak la kt kakti fon nokia tu .. banyak chantek guna samapi dua .
mak:oke nnti mak minta .. 

whoa ! syiok gila aku time tu .. esok tu mak aku mintak kt kak aku

mak: hey syafawati .. hang bagi la fon tu kt adk hang satu .. hurm mak ni susah la kt umah tada fon
akak: oww mana bole . kak nak guna dua2

dalam hati aku ni 
nunu: cilaka punya budak .. aku nak guna fon lah !!!!

mak aku boleh diam lepas kak aku kta macam tu .. hurm nak buat macamna walaupun semggu 2 jam sekali pun tapa lah .. jnji bole guna 

No comments:

Post a Comment

sayang ! pilih oke ?
ciknunu sempoi !
ciknunu blog kamu chantek !
ciknunu i love you !
saya benci ciknunu !!
ciknunu blog anda sgt huduh
  

Cik Nunu

Follow

Powered by Blogger.